A devenit celebru purtand o pereche de sosete pana la genunchi, o pereche de pantaloni scurti si un tricou mulat, dar acum Cristiano Ronaldo isi foloseste talentele pentru a imbraca cu stil pe toti fanii sai din lume.

Calcand pe urmele modei promovate de David Beckham, Ronaldo si-a lansat propria marca de haine, CR7 in 2013 si de atunci si-a marit gradual linia de produse incluzand si o gama de lenjerie pentru barbati.

Lucrand cu designerul New Yorkez Richard Chai si cu JBS Textile Group, Ronaldo ofera acum o gama de articole casual si de lux, care include lenjerie intima, pantaloni scurti, sosete si pantofi. De fapt, cu interesele lui Ronaldo orientate in mai multe directii, este foarte probabil ca gama CR7 va continua sa creasca in anii urmatori.

Multi-talentul Ronaldo

Intradevar, alaturi de afacerea de sponsorizare cu un producator japonez de echipamente fitness, Ronaldo are afaceri cu operatorul de poker online PokerStars, cu compania de tehnologie mobile Samsung si cu KFC. Dupa cum spune Bloomberg, Ronaldo si-a acoperit fiecare parte a corpului cu sponsori, ceea ce i-a adus un imperiu de mai multe milioane de dolari.

De fapt, in timp ce Ronaldo se bucura de aclamatii critice pentru talentele sale fotbalistice, celelalte interese ale sale l-au ajutat sa dobandeasca o varietate de alte talente. Cu toate ca nu este inca un expert in poker, este ambasador pentru PokerStars si asta inseamna ca va juca impreuna cu jucatorii profesionisti si isi va imbunatati talentul.

Mai mult, cooperarea lui Ronaldo cu TAG, Clear Shampoo si cu KFC i-a adus abilitatea de a trece de barierele culturale si de a deveni totul pentru toti barbatii.

Aceasta diversitate sociala l-a ajutat pe Ronaldo sa devina nu numai cel mai urmarit sportiv din lume, dar si un geniu in depistarea tendintelor si in crearea hainelor sale pentru a se potrivi unor grupuri demografice. Nu este nicio indoiala ca echipa lui de design l-a ajutat mult la imaginea de ansamblu a CR7, dar este clar ca interesele variate ale lui Ronaldo l-au ajutat sa se conecteze si sa inteleaga diverse piete.

Gama CR7

Marca CR7 a fost construita pentru lenjerie intima. Datorita conditiei atletice a lui Ronaldo, vanzarile marcii de lenjerie intima CR7 au explodat in ultimii doi ani. Dupa ce a inceput cu o colectie modesta de chiloti si boxeri, Ronaldo are mai mult de 50 de articole la vanzare cu o gama de preturi incepand de la 14$ – 15$ pana la 30$ – 33$.

Desigur ca, pentru a supravietui lumii modei, diversitatea este cheia succesului si faptul ca CR7 se adreseaza sportivilor eleganti, marca  CR7 este capabila sa imbrace barbatii din cap pana in picioare.